Ruilen

Is het mogelijk om een product te ruilen?

Momenteel is het niet mogelijk bij Linda XL om een product te ruilen. U kunt wel uw product retourneren en een vervangend product bestellen.



De bestelling is (deels) beschadigd afgeleverd

Indien uw bestelling beschadigd is afgeleverd neem dan contact op door het contactformulier in te vullen. U wordt aangeraden om een foto te sturen van de beschadiging naar het hiervoor genoemde mail adres. Onze medewerkers van de klantenservice zullen ervoor zorgen dat er zo spoedig mogelijk een vervangend product wordt opgestuurd.

Retouren

Hoe kan ik een product retourneren?

1. Login op uw Account

2. Klik vervolgens 'Mijn Bestellingen'

3. U ziet een lijst met uw bestellingen, klik vervolgens op het knopje 'Producten Retouren' van het gewenste bestelling

4. Klik vervolgens op het blauwe knopje 'Retourformulier aanvragen voor Bestelling #####'

5. Wacht vervolgens op onze e-mail met retour-constructies



Kan ik mijn bestelde producten GRATIS retour sturen?

Helaas is op dit moment niet mogelijk om uw goederen GRATIS te retourneren via een Antwoordnummer.

Onze tip bij het bestellen van producten contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen u het beste adviseren b.v. welke laptop voor u het beste is.



Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Bedraagt uw bestelling meer dan € 250 (incl. BTW) dan wordt uw bestelling kosteloos afgeleverd op de betreffende adres.

Bedraagt uw bestelling minder dan € 250 (incl. BTW) dan wordt er in rekening gebracht € 7,99 (incl. BTW) voor de verzendkosten.



Is het mogelijk om mijn bestelling in het buitenland af te leveren?

Op de website van Linda XL is momenteel alleen mogelijk af te leveren in Nederland en België.

We kunnen uw zending naar elk land verzenden, hiervoor verzoeken wij u om met ons contact op te nemen.



Welke pakketdiensten leveren de bestellingen?

Voor het afleveren van de bestellingen werken wij samen met de volgende pakketdiensten:

- PostNL (voornamelijk)
- DHL (Pallet levering)
- GLS (Pallet levering)